Sint-Martinusplein 11 3600 GENK | Rootenstraat 15 3600 GENK | +32 (0)89 35 89 32 | info@belinda-store.be

Bestelling, Verzending en retour

U plaatst een bestelling

Wij doen ons uiterste best om elke bestelling zo snel mogelijk te behandelen.
U krijgt altijd een mailtje van ons als goedkeuring van uw bestelling. Indien de artikelen toch niet op voorraad zouden zijn wordt u hiervan zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht via mail.
Uw betaling
Bij ons kan u betalen via verschillende mogelijkheden en deze betalingen verlopen allemaal veilig via onze betaalpartner MOLLIE. U kan o.a. kiezen voor volgende opties:

  • U kiest om te betalen via ING, BELFIUS,KBC, …….
  • U kiest ervoor om uw betaling via een overschrijving te betalen op onze rekening.
  • U kiest om uw bestelling zelf af te halen in onze winkel te Genk waardoor u pas betaald bij afhaling.

Verzending

Wanneer wij uw bestelling en betaling volledig en correct hebben ontvangen.
Sturen wij u een mail waarin wij bevestigen dat de gewenste artikelen al dan niet op voorraad zijn en geleverd kunnen worden.
Hou er wel rekening mee aub dat wanneer u gekozen heeft om via overschrijving te betalen dit 2 tot 3 werkdagen kan duren vooraleer wij de bevestiging binnen krijgen van de bank. Pas na deze bevestiging worden uw artikelen opgestuurd.
Wanneer wij deze naar de post brengen sturen wij altijd nog een mailtje dat de artikelen op weg zijn naar u.
U ontvangt ook altijd via mail een track and trace nr zodat u uw levering op de voet kunt volgen.

Verzendingskosten

Per pakket vragen wij volgende tarieven:

    • Thuis geleverd: 6,00 euro
    • Indien u het pakketje zelf komt afhalen in onze winkel te GENK: Betaald u GEEN verzendingskosten
    • Bestellingen vanaf 65 euro: GRATIS (voor binnenlandse zendingen en uitgezonderd tijdens soldenperiodes)
    • Verzending binnen Europa: 8,50 euro

TIJDENS DE SOLDENPERIODES WORDEN ER ALTIJD VERZENDINGSKOSTEN AANGEREKEND!!!
De leveringstermijn zal tussen de 2 à 3 werkdagen zijn. Deze leveringstermijn is louter indicatief. Het niet respecteren van de levertermijn door de koerierdiensten kan geen aanleiding geven tot enige aanvraag van een schadevergoeding naar Belinda-store aangezien de levertermijnen enkel ter informatie en zonder enige verbintenis worden opgegeven.

Uw pakketje is aangekomen

Vooraleer wij een bestelling verzenden doen wij altijd een kwaliteitscontrole.
Is er tijdens de verzending toch een beschadiging gebeurd neem dan onmiddellijk contact met ons op via de klantenservice. Want elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moet binnen de 24u aan Belinda-Store gemeld worden. En dat kan via mail op info@belinda-store.be of op het nummer 089/35 89 32 (werkdagen tussen 11u en 17u)
Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen

U wenst uw pakketje terug te sturen?

Geen probleem bekijk even onze retourbeleid hieronder en onze algemene voorwaarden voor alle informatie.
U kan uw retour online aanvragen nadat u bent ingelogd met uw account zodat wij weten dat wij een pakketje van u zullen ontvangen. De verzendingskosten zijn voor de klant. Wanneer wij uw pakketje ontvangen hebben doen wij een controle van de artikelen. Wanneer wij zien dat de artikelen ongedragen zijn en niet beschadigd (zie voor meer voorwaarden ons retourbeleid en algemene voorwaarden) zullen wij de terugbetaling van uw artikel (verzendingskosten worden niet terug betaald) zo snel mogelijk op de door u gekozen rekeningnummer terug te storten.

Retourbeleid

    1. Wettelijke garantie (enkel voor consumenten)Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Elk artikel is onderworpen aan de wettelijke garantie vanaf de datum van aankoop door (desgevallend levering aan) de eerste eigenaar. Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.
    2.  Algemeen
      Om een beroep te doen op de garantie, moet de klant het aankoopbewijs kunnen voorleggen. Klanten wordt aangeraden om de oorspronkelijke verpakking van de goederen te bewaren.
      Voor artikelen die online werden aangekocht en bij de klant thuis zijn afgeleverd, dient de klant vooraf contact op te nemen met de Belinda-store klantendienst (zie website) of mail even naar info@belinda-store.be ,waarna de klant het artikel op zijn kosten terug dient te bezorgen aan Belinda-store, Sint-martinusplein 11 w 62, 3600 GENK. U kan het pakketje ook kosteloos af geven in onze winkel.
      Elk gebrek dient binnen een termijn van 14 dagen na vaststelling ervan door de consument te worden gemeld. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging.
      De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, abnormaal of incorrect gebruik, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, abnormaal of incorrect gebruik.
      Zij is evenmin van toepassing op artikelen met een kortere levensduur, of slijtageartikelen.

    Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de Klant.

    Indien het product defect is door een productiefout valt dit onder garantie. Na het artikelen terug te zenden of binnen te brengen in onze winkel zullen wij dit samen met onze leveranciers bespreken of het al dan niet om een productiefout gaat of om normale slijtage.

  1. Wanneer er effectief sprake is van een productiefout wordt u hier over ingelicht en zetten wij deze fout recht.
  2. Wanneer er sprake is van normale slijtage kunnen wij de volgende klachten helaas niet vergoeden:
  3. Normale slijtage van zolen en hakken
  4. Kale neuzen bij schoenen door normale slijtage van buitenaf
  5. Beschadiging aan de hak
  6. Door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
  7. Overmatige transpiratie
  8. Afgeven van schoenen of kleding
  9. Artikelen beschadigd of bevuild door de koper.
  10. Wij kunnen geen garantie geven op steentjes,pailletten,fantasie details of ritssluitingen.
  11. De garantie is niet overdraagbaar.

    Retourprocedure

  12. Inloggen op het account
  13. Klik op bovenaan op ‘Mijn account’ en daarna ‘Retour aanvragen
  14. Vul alle gegevens zo volledig mogelijk in
  15. Wacht op de bevestiging (maximaal 1 à 2 werkdagen) door ons.
  16. Na onze bevestiging kan je het pakketje retour sturen naar:
    Belinda-Store
    Sint-martinusplein 11 w62 shopping 3
    3600 Genk
    De volledige versie vindt u in onze Algemene voorwaarden

×

Winkelmand

Buy for  65.00 more and get free shipping